.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسايي همياران شهرداري در بره‌سر رودبار

شهردار بره‌سر رودبار از تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي شهروندان و شناسايي همياران شهرداري اين شهر خبر داد. 

محمد اسماعيل حبيبي با اشاره به اينكه بره‌سر به دليل موقعيت جغرافيايي خاص خود از امتيازات بالقوه‌اي بهره‌مند است، اظهار داشت: جاذبه‌هاي طبيعي، آب و هواي معتدل و ظرفيت‌هاي محيطي كه موجب جذب گردشگر به منطقه مي‌شوند از ويژگيهاي ذاتي اين شهر به شمار مي‌روند.
شهردار بره‌سر اضافه كرد: براي پرورش و استفاده مناسب از ويژگي‌هاي ذاتي اين شهر نيازمند فراهم آوردن امكانات لازم هستيم.
وي با اشاره به توزيع فرم اطلاعات همياران شهرداري بره‌سر گفت: به دست آوردن اطلاعات محيطي، گرايش‌هاي تحصيلي شهروندان از اهداف اصلي اين طرح است.
حبيبي از تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي پس از جمع‌آوري اطلاعات شهروندان خبر داد و افزود: در اين كارگروه‌ها شهروندان به صورت افتخاري مي‌توانند با ارائه راهكارها و پيشنهادات، شهرداري را در توسعه شهري ياري دهند.
وي با بيان اينكه تشكيل مجمع شاخص از ديگر برنامه‌هاي شهرداري است، خاطرنشان كرد: اين مجمع كه به صورت ngo مديريت مي‌شود، شهرداري را براي اجراي برنامه‌هاي توسعه شهري ياري مي‌كند.
شهردار بره‌سر رودبار همچنين شناخت استعدادهاي موجود و جلب مشاركت جمعي در برطرف كردن مشكلات را از ديگر اهداف اين طرح برشمرد.
وي با بيان اينكه شهرداري نيازمند ارائه نكته نظرات تمام شهروندان است، گفت: با شنيدن نقطه نظرات و راهكارها از طرف شهروندان بسياري از مشكلات شهري در كمترين زمان ممكن برطرف مي‌شود.
حبيبي دستيابي آسان به بانك اطلاعاتي شهروندان را از ديگر مزيت‌هاي اين طرح برشمرد و افزود: به‌روز بودن اطلاعات و شناسايي استعدادهاي بومي، مشاركت شهروندان در توسعه روابط شهروندي و شهرنشيني را به همراه دارد.
وي شناسايي مشكلات، ارائه راهكارها و عملياتي كردن پروژه‌ها را از مولفه‌هاي سه‌گانه شهرداري عنوان كرد و بيان داشت: شهرداري بره‌سر بر همين اساس براي توسعه پايدار شهر برنامه‌ريزي كرده است.
شهردار بره‌سر رودبار، شناسايي مشكلات شهر به تناسب محيط جغرافيايي را مهم دانست و افزود: شناسايي مشكلات بايد براساس محيط جغرافيايي شهر، شهرستان و استان انجام گيرد و با اولويت‌بندي براي برطرف كردن مشكلات برنامه‌ريزي شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.527 seconds.